well I see nothing change

skola igen alltså och jag mötte alla små underbaringar igen. vi kom snabbt fram till att allt är ganska mycket som det ska vara; Linus glömmer sina grejer överallt (och Michelle glömmer mina), Michelle sjunger dåliga låtar (och Linus gör det för att provocera mig för att jag är så dum att jag påpekar det) och Liv slåss. jag lyckades även få ur Liv var hon bodde, vilket hon har vägrat att säga. jag visste det innan, men hon råkade säga det och jag mobbade henne för detta. :D vi var där i typ en timme bara, dock, så ingenting har satt igång på riktigt. men jag älskar att komma ut om dagarna. nu iallafall...det kommer ju bli värre. nej, nu har jag ingemer och säga för utom att den här låten beskriver någont verkligt fascinerande: vad man tänker på när något hemskt händer. hon funderar på hur man uttalar en sångerskas namn bredvid sin döde man. underbart. det är det faktiskt, för det hände aldrig på riktigt. jaja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0