massmallows och pepparkakssmet

jag har alltså idag bakat pepparkakor, gjort kola och doppat marsmallows i allt mellan himmel och jord med Sara i hennes hem. Jag mötte även hennes bror, som var mycket trevlig. Rubriken kommer av våra respektive felsägningar: den första va jag som pratade för fort på stockholmska och den andra var Sara som helt enkelt inte lärde sig att det heter deg. Hon hade för övrigt gjort sin egen, ambitiös som hon är. men varning: det är helvetiskt svårt att bryta ut degen ur sin skål. hon knäckte en kniv.:D hon analyserande också sintt förhåallande till kolan. hon älskade den, men visste inte om den älskade henne. hur som helst var hon rädd för att ta förhållandet ett steg vidare, sa hon. det skulle ju inte gå för fort liksom. xD men jaja, ikväll har jag också pratat en massa med älskling och visade henne första utkastet till min inspelning av our father. hon gillade!! gjorde lätt min dag. och nu skulle jag ha sovit för 45 minuter sedan, så det är nog dags att jag tar tag i det projektet. godnatt kära folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0