tre månader sedan idag

eller det beror på hur man räknar. Tre månader sedan jag insåg vad som höll på att hända. Tre månader sedan jag började få konstiga impulser och tankar som jag trodde inte hade någon grund. hej naiva flicka. men det var tre månader och en dag sen saker började hända. det tror jag iallafall. jag tror jag vet den exakta sekunden när allt gick åt helvete. det var när jag tappade text och behövde hitta rätt i var jag var. och det kändes inte då. eller jo jag blev glad, lite för glad kanske? nej jag tror inte jag kände något. förrän då som sagt nästa dag. två dagar senare dök det upp i bloggen, eller inte rent bokstavligen eftersom det var ett sammanfattande inlägg. hur blev det såhär? inget av den här hösten skulle ju ha hänt. men det gjorde den. no shit. nu är klockan 22:28, det var värst. satsradning of dooooom. men ja jag sitter här, äter daim och lyssnar på min nya musik. massa fint. imorgon kommer Hannah. helt sjukt. och om man skulle sluta då, kanske.

Kommentarer
Postat av: The one blue

Tre sjukt långa månader... Usch. Jag önskar att duinte hade tappat någon text... Get over it please? <3

Love you!

2012-01-05 @ 18:26:43
URL: http://mydownfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0