fågelbovägen 32.sara kadefors

den här boken brörde mig läskigt mycket. den handlar om Karin, som är en överklasskvinna med beroende av att hjälpa utsatta. hon har problem med relasionerna till man och barn och saken blir inte bättre när hon tar in Caterina, en moldavisk kvinna, i sitt hem. hon vårdas först, men blir sen deras hushållerska. Karin går sönder genom hela berättelsen och är både elak, pantad och ensam. jag typ skrek åt boken, och kallade författaren jävla hora vid ett tillfälle. det ska tilläggas att jag aldrig säger så. liksom aldrig. dock vill jag varna för att den ger mycket ångest. väldigt mycket. men den är sweet.<33 jag fucking älskar den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0