island of the sequined love nun-christoffer moore

Denna bok följer Tucker Keyes från the stupidest angel och hans liv. det är dock lite konstigt, för man fattar inte om det är före eller efter denna. hur som helst är denne en misslyckad pilot som på grund av ett stooort failande får ett uppdrag. han ska ta sig till en afrikansk ö och flyga åt några misionärer. dessa är sebastian och beth "the sky preastess". detta är inbegripet i en lång religionsgrej bland de coola infödingarna och vad det egentligen handlar om är för mig duktigt oväntat! dock är det synd att jag inte orkade konserntrera mig genom slutet. den var itne så dålig som jag gjorde det och karaktärer som den gamla karnevalen, transan och hans fladdermus, vinsent the god och tucker himself gör boken sjukligt härlig! dock fattar jag verkligen inte titeln, oh so random...älska moore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0