and I clicked on new post again because...?

Jag vet inte varför jag skriver detta som jag skriver. jag är trött och varför bloggar jag? Jag kan ju ändå inte läsa vad jag skriver så det blir konstigt. idag har jag hur som helst pratat med Hannah (:D;)) och katja som verkar oerhört suspekt och jag gillar inte henne riktigt tyvärr. jag är helt slut och snart ska jag sova. imorgon kort dag. 100% sweetness!:D detta är alltså ett inlägg som jag bara skriver för att detta band spolas och det är med största sannolikhet ett worthless band. ge mig ett aaawesome band! nuuu! det verkar inte så. och lite sömn vore trevligt alltså. spola klart då så jag får veta! jag är inte bara trött jag svälter också! alltid! och det är nåt jävla fel på det här bandet så det aldrig spolas klart! seriously! inte okej alltså. blubbeliblubbeliblubb rachel is a bitch! ville bara berätta det, för det sas i min bok som är allmänt awesome. jag simmar i en trött dimma och det är alltid dimmigt när vi ska köra någonstans sa mormor igår. det hade inte med något att göra. seriöst detta är ju patetiskt! att ingenting händer, alltså. nej, alltså detta är inte kul!den har spolat nu i säkert tio minuter. alltså på riktigt såhär lång tid tar det inte! nåt är feeeeel! och nu måååste jag sluta detta fina inlägg för det är ointressant! godnatt alla awesome och ickeawesome saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0