jag stavade inte alls demonkeeping med c...hehehe.(rimmar)

Rätt awesome kväll. Åkte först till sånggrupp under lyssnande till Hannah och Katja i elbilen (läskish!) och sen sjöng vi där dryga låtar. Åkte hem, flummade med mamma och lyssnade sen på sjukt gammalt pang prego. emma älskar!:D hon har även chattat med Iris som kallar henne "sis" hela tiden (glöm inte att vi är systrar)<33 och ätit rockyroadglass. älska kvällar som ser fina ut i skrift. älska när de är det också! fast Hannah svarar inte. nu svarar du! hööör du det? Just det, jag fick Iris att lyssna på imperiet. rättstavad success.:D nej, det var nog allt jag hade att meddela. nu ska jag allt duscha och sen lägga mig och ge mig i kast med nästa moore-bok vilket det kände som om jag hade sagt förut. och det hannah skrev var läskigt. undrar varför, för det var väldigt positivt och muntert...? det bara kändes sjukligt olycksbådande. är jag paranoid? svar ja! jaja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0