I make pretty good spagetti sause, motherfucker!

Ja, i helgen har lilla onnabarn varit här. vi har lyssnat på hennes mystiska musik, insett att mitt piano är stämt ett halvt tonsteg för lågt (exakt), tittat på melodifestivalen, sjungit och insett hur skill onna är. Det sista kanske itne var så roligt dock.:D på lördagen hade vi även en gathering med Natta, agnes och Tora. Vi åt fish and chips i vårsolen (itne ute) och sen gick natta. vi andra vandrade omkring och jag såg att brandon flowers kommer till sverige vilket gjorde mig helt hög utan att det egentligen var logiskt för jag ska inte dit. så jag hoppade omkring och skrek lite kändes det som innan vi fikade på marthas där Agnes var gudomligt söt ("ledtråd...") och jag älskade sprite. sen gick vi hem under många mystiska samtal och efter att få onna att joina på ett "etcetera!" till vårens ära var vi hemma igen. epicness.:D jag haaar saknat allesammans. mycho!:( och nu är det ku-dagar som det heter, alltså inte d-dagar utan ku-dagar. förut trodde jag de hette q-dagar, vilket var lite mer awesome men så var det inte. snart är klockan tre, om två timmar skrivargrupp- aaaweeeesoooomeeee! jag har saknat!:D äsch, hejdå då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0