exklusivt från arbetsrummet

här har jag suttit i flera timmar, då jag idag hade fyra timmars håla. man måsta älska att vara jag.:D fast det är en helt okay håla. har gjort min inlämning i kulturhistoria, ätit lunch med Vera och Cole (och en aggro Josefine :s), träffat rektorn, fått skrivångest och lite sådär. tänk vad man hinner med. xD skrivångest var också det jag sysslade med igår, och det var därför jag inte bloggade. och snaaaart ska jag ha ljudteknik men jag vet helt ärligt inte vad jag ska där och göra! liksom, liksom, bläää. jag har inte ens programmet de ska jobba med. vi kanske inte ens har lektion. fast jo justeja, peter kände igen att jag skulle ha det. då har jag det nog. :) annars hade jag slutat 09.25. fail liksom.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0