jag tror faktiskt Gud ville nåt med den här dagen...

först och främst, vispen: tack så otroligt mycket! Din kommentar gjorde verkligen min dag! Inlägget handlade ju egentligen om någon annan (men det tror jag du förstod?;)) men jag blev verkligen glad som sagt. och du har fel. du är jätteduktig på att berätta när folk gör något bra och dela ut kärlek! det är en av dina bästa egenskaper, ju. Och jag ser dig redan som en vän, kanske inte en överdrivet nära vän (än) men definitivt en vän! <33

Så, nu ska jag börja inlägget. Rubriken kanske väckte er nyfikenhet (säger vi) och ja, det är väl lite svårt att förklara. Men vi mixade på ljudtekniken idag och det var egentligen väldigt tråkigt. men. gitarrernaaa. kalla mig tragisk, döm mig, do what you will; men jag älskar dem. och är avundsjuk på dem. jätteavundsjuk. eller det var ju bara en gitarr, rent fysiskt alltså. bara två gitarrstämmsaker. sitter ni och undrar vad grejen är med gitarrerna och vad jag yrar om? ni känner mig clearly inte tillräckligt för att fint lägga ihop två och två. jag bifogar en ledtrådsdialog här:
elin: vi ska nog inte sänka gitarrerna mer. vi ska ju inte förstöra mer för emmas älskling.
emma: you shush! *slå med käpp* fast näe, det ska ni inte!

kom sen hem, har suttit här och sen kom andrasyster (Elvira) och skulle sova i förstasysters säng för hon var sjuk. vi hann dock först skapa ett spel om språkpolisen. "du har sett den sälsynta språkugglan!" well, vi tyckte om idén. om någon annan gör det får vi se. xD

nä nu säger jag som Elvira just sa: godnatt! (fast jag lär ju skriva nåt ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0