jag undrar om han hahde några vänner, ja jag såg aldrig någon

vispen: blev otroligt rörd över din kommentar. du är typ bäst, vet du det? <3 det var något om din andra kommentar jag skulle skriva, vad var det? jo, jag behöver såklart också tid för mig själv; men bara en stund sådär.:)
 
det här inlägget kommer inte bli så spännande, för jag mår verkligen inte bra just nu. känner mig osäker på mig själv för första gången på rätt länge. som om alla försvinner. inte för att de gör det, men det känns så. som om jag är oönskad av alla. och det är ju en jättedum tanke men lite av grejen med den här bloggen är ju att få säga allt det där dumma man tänker. för sånt tänker jag en del. vill mest gå och lägga mig. det kan jag göra nu kom jag på! så det ska jag göra. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0