hi stranger!

(skrevs igår morse)

jag kände att min nya standard-hälsningsfras var tvungen att lämna ett spår i bloggen. jag älskar den, och använder den på alla. så alla är officiellt strangers, and I don´t even care.

 

men jag det är torsdag morgon, lucia no less. shit vad tiden går alltså, jag hinner inte med. men det ska jag kanske inte göra heller, jag vet inte. får ständiga flashbacks till december 2011 och allt dess kaos, fint att tänka att jag inte är där. jag har ju kaos nu också, men jag umgås ju i alla fall med någon och har rätsida på det mesta som händer. jag går inte omkring och pratar om mig själv som två separata personer. och det är ju trevligt, eftersom jag inte är det. en, är jag. det är bra grejer, I tell yah. det är den här låten också. bra grejer, alltså. för att mitt favoritord är med i den! eller ett av mina två favoritord, kanske. inte mitt allra favoritigaste ord, alltså det ordet som jag inte får säga/skriva. men jag sjöng det igår, för det var med i en låt. men det är ju trots allt jag som skriver reglerna, såatte. men ja, igår började jag skriva en låt om grodor. eller den handlar inte om grodor, per say, men det förekommer en del grodor i den. is funny as all hell. nu ska

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0