på någon form av fucking kant (med valfri stavning på det sista ordet)

hi
igår=ingen bloggning, det blev inte av bara eller något. och just det! Agnes är söt i sina kommentarer och jag vill ge henne en kram och typ bli en bättre vän och whatnot. förlåt.:(

men alltså ja, igår hade jag trevligt typ. slapp sitta i tatianas arbetsrum eftersom det kom fram att Viktor och Aron hade samma håla som jag men att Viktor alltid åker hem och Aron...det vet jag inte faktiskt? lite läskigt eftersom jag kan allas cheman. huruvida det egentligen är det läskiga i sig kan diskuteras. hursomhelst hade vi det massa trevligt och på kvällen lagade jag mat och pratade med både älskling och Linnsie ("that´s some kind of half-threesome, and I don´t like that!"). Så jag vet inte vad jag ska säga. något måste hända. helst idag. idag är det torsdag, orka torsdagar, orka att jag inte orkar någonting längre all min energi har rasat ur mig och nu har jag bara två sinnesstämningar: stoned och tröttångestig. eller man får väl inte använda som ångest. men see if I fucking care. nu ska jag gå. oj, bråttom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0