craazytimes

oh hi!
Vi har varit mycket uttråkade idag, vill jag börja med att säga. Hela familjen har bara gått runt och varit konstiga hela dagen och det blev inte precis roligare av att jag och syster skulle skapa karaktärer till rollspelandet imorgon. vi ska spela möss. obs sant. här kommer ett antal citat från detta:
"tenderpas and guardmouses doesn´t hang out."
"emma, jag har bakat mina naglar!"
"är du en man eller en mus?"
"det finns inga människor i världen."
"jag kan allt om trätoppar!"
"biodlare, woo!"
 
sen åkte vi och åt grekiskt, bara sådär liksom, och det var mycket gott. tror vi ska titta på någon film nu eller hur det v ar med det, innan min vecka of crazyness tar sin början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0