I know we could live tomorrow, but I don´t think we should wait

jag gjorde det.
jag fucking jävla gjorde det.
efter ett halvår gjorde jag det faktiskt.
it´s done!!!

hur känns det då? inte fan vet jag. jag är mest trött. och ibland lycklig och ibland mår jag skit och oftast fattar jag bara inte att jag fucking gjorde det. sen att jag är ungefär lika clueless som innan jag gjorde det, får jag ta itu med en annan dag. nu ska jag bara må bra, eller dåligt, jag vet inte. mest ska jag vara trött, tror jag. och så otroligt stollt, för det är jag. att jag tog det steget utan att någon tvingade mig. att jag bara gjorde det, helt enkelt. jag kan inte tro det! jag blir dyp chockad när jag inser det. heeela tiden. men det var mest det jag ville säga idag. godnatt!;)

Kommentarer
Postat av: vispen

Maila Emmamusik eller skriv på msn när vi är inloggade samtidigt och skriv och berätta hur det gick, i detalj... Om du vill! Du är bäst som äntligen vågade göra det här. Kramar!

2012-03-29 @ 21:24:10
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0