hungrig tjej på svensklektion

vi har svenska och pratar om sportartiklar. jag har inte gjort min läxa, för jag är bra. vi ska få jobba själva säger nu monica, wooo! men jag är hungrig. och det trots min frukost (som i och för sig blev benämnd "anorexiafrukost" av min syster :s) och ett äpple bara för någon timme sen. samt en verthers original. ändå är jag hungrig. Och jag vill läsa mitt sms, som jag fick nyss, men det kan jag ju inte göra. vi slutar om 35 minuter. och nu pratar vi om att tilltala folk med ni. det är tydligen bara jag som asocierar till en personlighetsklyvning. verkar iallafall lite så. och alltså, jag vill inte skriva någon utredande text! jag vill skriva bra skit. men det får jag uppenbarligen inte. nu kom någon in. varför går folk in och ut as they please? the hell? men, ja...nu slutar vi om 29 minuter. monica pratar fortfarande. hon gillar sin egen röst it seems. nu dök tatiana upp, methinks. Nu slutade hon äntligen gå igenom skit! och vi ska visst läsa romaner snart, säger hon. weee. men alltså, är det här inlägget mitt absolut meningslösaste all time? Jag tror det...så nu slutar jag det. men vi slutar om...21 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0