this is how it happens, a carefully laid plan

så, alla mina planer i helgen blir kaos. inte okay.
så jag sitter uttråkad och stirrar mest hela tiden. borde jobba med slovenien, men istället drömmer jag om låtarrangemang jag vill göra. det är också ganska produktivt. typ.;) men uttråkningen gör mig lite upprorisk. jag känner för att göra det mest upproriska jag kan komma på och skicka en liten oskyldig friend request på facebook. provocera lite, testa lite gränser. det är såklart livsfarligt, eller nja men farligt iallafall, men jag skulle vilja prova. jag hade tänkt vänta ut dig, men jag tror inte ens att du har tänkt på det. å andra sidan...nä. någon friend request ska jag inte skicka. lite värdighet har jag väl ändå kan man tycka. så jag ska ta reda på hur många platser slovenien har i ministerrådet och vad det nu var mer jag skulle ta reda på...jag orkar inte ens läsa instruktionen eftersom min lärare vägrar använda punkter. punkter behövs, goddammit! hursomhelst...hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0