vet ni, jag tror de just missade bussen...

och det är verkligen inte bra för mig, för jag skulle behöva sjunga upp inför ensembeln senare och det kan jag ju inte göra med folk i huset. sen kommer brotherinlaw för sent till sin lektion också, och det är ju också mindre bra. syster börjar inte förrän sen. hon läste för övrigt dödsanonser till frukosten idag. det tyckte hon av någon anledning var passande...
 
men ja, okay, nog pratat om dem. jag var igår i lödde och rollspelade. jag var verkligen inte i form så jag satt mest och sov, men mot slutet kom jag igång iallafall. jag är för övrigt den enda som hittills inte har varit nära att dö en enda gång. och det är ju en jävla tur det, eftersom jag får rädda alla hela tiden med mina healing-powers of doom. det är typ min enda roll; slå ihjäl lite fiender och sen hela alla. I is a fucking badass prest, wooo. för utom att jag alltid glömmer att be. själva prat-rollspelandet är helt enkelt inte min grej. men som hagerberg uttryckte det, "vi hade varit så döda utan Emma". jag levlade dessutom för första gången någonsin wooo! jag är så cool så ni anar inte. fast vi kommer vara ännu coolare sen. men ja, nu ska jag inte yra mer om detta utan vänta på onna som ska frukosttalka med mig denna morgon och som säkert ringer snarare än snarast. så nu går jag och sånt mög.

Kommentarer
Postat av: vispen

Åh, har hört väldigt mycket om det här med rollspel, skulle vilja testa det någon gång!

2012-09-21 @ 16:41:54
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0