I love your brain but I hate your guts

hur har din helg varit, Emma? Jo då, Emma, den kunde ha varit sämre...och bättre. Igår kunde ha varit bättre, eftersom jag mådde brutalt dåligt större delen av dagen. undantagen var när jag träffade Sara och när jag pratade med mamma och hennes bokklubb om...lagom konstiga ämnen. annars var dagen hemsk. idag var den mer innehållslös. jag har tittat på glee, läst och nästan börjat gråta över en fanfic (stop judging me, it was suspenceful and shit) och blivit arg...igen. på någon annan än vanligt, whaaat. den jag brukar vara arg på är nu plötsligt min bundsförvant. nej jag hänger inte heller med. fast nog mer än vissa läsare, kan jag gissa. det var allt, förutom citat. de kommer här!
 
sara: en duva satte sig just på en annan duva och pickade den i huvudet!
jag: men nej! duv-misshandel!
sara: eller så var det ett syskonbråk. alla duvor kanske är syskon?
 
trafikraport:
"jag har ett meddelande om en händelse mellan trafikplats x och y. Det står en soffa på körbanan. Det var mitt meddelande."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0