Jag undrar hur det känns att vara så jävla misslyckad?

Hej eller något!
Rubriken...alltså, jag vill bara säga att jag var lite osäker på om jag skulle ha med den. Men jag hade det ändå. Något sammanhang kommer ni aldrig att få. Fast å andra sidan, när får ni någonsin sammanhang till mitt trash?
 
Igår åkte jag till Marie för att ha sleepover och prata om livet. Eller ja. "Livet" bestod kanske mer i annat, eller ja lite pratade vi kanske om livet. Förvirrat much. Vi skapade vårt eget paradise hotel (eller valfri dokusåpa) och försökte visualisera hur deltagarna lagade mat tillsammans. It was pure art, guys. Vi spenderade en lång stund med att trashtalka Stiftelsen, för det måste man göra ibland, och var allmänt politiskt inkorrekta och glada. Hon/du är bäst, just saying. Jag ville egentligen bara säga det, för det var så astronomiskt sen jag bloggade att jag inte kunde vänta till ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0