Tisdag eller nåt

(Ja. Det är asymetri i rubrikerna på hopelosthead. Anledning: Ni missade ett inlägg som skrevs igår. Inte mycket viktigt sades i det. Dock svarade jag på Olles kommentar, och det svaret gick ut på att jag inte alls var ledsen när jag skrev kaosinlägget.)
 
Denna rubrik var inte alls slumpartad, som det ser ut, utan ett citat ur en dikt av Hanna. Vi läste sådana på Nässjö konsthall idag, för...inga. I princip. Men det var trevligt. Med nämnda Hanna spenderade jag eftermiddagen och hade "hysteridejt" som hon säger. Det behövdes nog. Musiklektionen gick mycket bra, åtminstone i perioder, och ni får ursäkta mig men jag är för trött just nu. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0