we drink your blood and we open your veins

nu har jag inlett februari precis som man bör; med fika på coffee point med Agnes. vi köpte också konstigt godis åt mig, som man också måste göra, och pratade om fina saker. godiset är verkligen yberkonstigt by the way. det märker jag nu. vad har jag mer gjort? suttit här, ätit, läst och kommit fram till att "sockercookie" måste vara världens sötaste ord. och simon svensson undrade just vad fan det här är. det är ett blogginlägg, kan jag berätta för dig. josefin tror att hon är gud. det är hon inte. detta är den andra personen den här veckan som jag konstaterat inte var gud. what. vi kan konstatera att gud är gud och ingen annan. på tal om det, har jag nu påståtts vara både smygkristen och religiös bara de senaste dagarna. det är jag väl för guds skull inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0