saker som är allmänt epictastic

-vaknade av ett sms klockan 10:20, för andra dagen i rad. eller okay okay, igår kom smset klockan 10:17. men ni fattar.
-började dagen med en sjukt filosofisk smskonversation med Hugo om goda gärningar.
-denna diskution innehöll ordet gättre, sagt helt på allvar, en massa gånger och den slutade i sadomasochism.;)
-onnas nya låt som är helt kaosbra.
-jag spelade in en random brainstorming häromdagen där jag byter taktart utan att veta om det och helt plötsligt sjunger "here she comes with a masterplan!". gotta love it.
-all positiv respons på valsen. blir-så-glad.
-ny musik=happy times
-min syster värmde en tallrik plättar, för att sen glömma dem i mikron. detta hände i torsdags, och vi hittade dem idag. hell to the yes.
-jag älskar att gå in på eventet och se att folk har attendat :D:D
-allt är lagom bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0