for you, I would...

Shit vad jag relaterar till kärlekslåtar även  när jag inte är kär (yes I said it bitches). Eller så är det bara de fina gitarrerna och att låten går i dm som berör mig. Antagligen är det så. Sen är jag kanske ganska mottaglig just nu. Jag tänker, och det är ju aldrig helt bra. Vad jag tänker på? Att flytta, är en av sakerna. Kaaaaaaaoooooos. Göm mig lite tack. En annan sak är hur bra jag har det. Vilken tur jag har som plötsligt har en massa underbara vänner som bara kom från ingenstans och genuint tycker om mig. Ja, det är dig jag pratar om. Hej. <3
 
Ärligt talat är det mest passenger som tillåter mig att bada i vemod. Things you´ve never done. Hela wicked man´s rest-skivan är så fruktansvärt bra. Att den har funnits i 6 år utan min vetskap är skamligt. Det är seriöst en av de bästa skivorna. Och alltså jag ska bli en sån som går skrivarlinje. Shit så djup jag måste bli! Jag måste kunna en massa saker säkert. Rädda mig från detta tack. Som en present kom "floden" direkt efter. Jenny Almsenius for all the wins. Precis så här känns det. Eller alltså...inte så att jag vill ta livet av mig. Men "viska till mig att livet, det är en lång och otäck dröm." jag vill bli viskad till. Den här låten är magisk. Och jag vill bara finnas hos någon, vara trygg. Men jag vet inte vem jag vill finnas hos. Har inget backdrop. Fabricerar för att ha någon att sjunga om. Som rubriken. Jag vet ju inte alls vad jag pratar om. Och shit nu kom det en jätteläskig låt om ett barn som blir misshandlat. I was not prepared. Jag som ville bli trygg. Jomenvisst. Läser ett sms om hur bra jag är. Det känns bättre. Fortfarande vemodigt, men vemod är inte en negativ känsla egentligen. Bara...
jag vet inte. Mottaglig. That´s it. Saker betyder något. Hela tiden. Det är ganska fint när man vänjer sig. Nu ska jag fortsätta med att känna denna känsla. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0