Fint ska det va!

Emma har varit på bal! ...nähä. Det var jättefint. Inte roligt, framför allt, utan mest fint. Jag träffade min baldejt, Sweetie såklart, och han...hade ryggsäck. Kostym och ryggsäck. Fucking adorable. Själv hade jag en alldeles för lång klänning, vilket gjorde att han för första gången behövde ledsaga mig klokt...speciellt som jag inte hade käpp heller. Fun times. Men vi hade middag och Nils var crazy som vanligt. Hans kompis Fredrik siterade the haters och var bra, och jag och Sweetie var tal-utdömmare. Sen blev det en massa "festande". Det blev...inget festande. Vi försökte dansa vals ("jag ska lära dig!" jomenvisst), satt på kedjor och soffor, pratade om stiff-box-samtal med Björn, diskuterade bisexualitet med någon jag inte vet vad han hette (vi i just det fallet var mer jag), chillade på spykens trappa i något slags happy cloud (vi=jag igen) och umgicks med en massa folk vi inte känner eller ofta träffar. Alla hade gått på Tuna, alltså verkligen alla, och rubriken sas av mig väldigt väldigt ofta. Folk blev fulla och då ganska homofoba och rasistiska. Men detta skrattade vi åt, så no worries. Det var nog ändå bara vi som hörde det. Det blev sen frukost och hemfärd och sömn från 07:30-12:20. Holy goodness. nu ska jag snart åka hemifrån igen. Fun times! (om ni vill se hur jag såg ut igår finns det på facebook. Man ser dock inte att mitt hår liknar håret på en snygg tant. ...tycker jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0