Ekollon och granar

Trolle: Du är tillbaka! Wiiiii! Ja, det vore ganska awesome.
Diktatorn: Sant, fast det var ju inte ett så spännande möte, så.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Vad jag kan blogga om. Det brukar inte vara något problem att blogga om något som hänt i Emmas inre liv (;)) utan att lämna ut allt för mycket, eftersom jag brukar känna mig lika förvirrande som jag skriver (faktiskt sant). Nu gör jag inte det. Jag är inte förvirrad, inte just nu åtminstone. Allt är ganska tydligt. Och nej, det har inte hänt några hemska grejer. Inga alls. Bara det att alla de där tankarna jag yrat om har givit resultat. Shit makes sense. Det var väl det om mitt inre liv, känner jag. (Jag ska aldrig använda den termen igen. Någonsin.)
 
I mitt yttre liv händer inte jättemycket. Jag går i skolan och vi romanar like crazy (shocker). Vi bytte ut min fina titel och jag sörger, men det är okay. Typ. Jag pratade med diktatorn igår och därifrån kommer rubriken. Det sammanfattar en jättefin utläggning han hade om olika grejer. <3 jag har klagat på förflyttningar och tortyrljud, hört en föreläsning om tv, klassrummat lite med Åsa. Nu har jag inte tid med er, för jag ska lyssna på Taylor Swift. Det är faktiskt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0