We don't need no education

tydligen. För jag får inte gå författarskolan i år heller. Eller. Om jag snirklar som en jävla mupp kanske jag kan det. Men alltså. Nej. Jag vet inte. Nu när jag antagligen inte kan det känns allt bara fel och läskigt och nytt och obehagligt. Mitt andrahandsval känns inte alls lika bra som förstahandsval och jag är bara inte redo. Jag vill inte vara en vuxen människa, yall. Jag vill inte plugga eller jobba men jag vill fan uppleva något asap. Samt flytta härifrån. Fast det vill jag inte heller för jag vet inte hur man gör och om jag inte vet hur man gör något gör jag det oftast inte alls. Sån är jag. Och det är ett problem. Jag tror jag klarade mig ganska bra i Nässjö men sen dess har jag bara blivit yngre. Ett barn. Idiot Child, så att säga. (Det var inte alls intvingat där. Men det behövde vara med, okay?)
 
Men alltså det är tur att jag har Agnes. Vi gick i den fina vädret (alltså jag blev legitimately solbränd idag what) och hon sa bra saker om mig och vad jag kan göra. Folk på facebook var också helt underbara. Folk är bra. Nu ska jag bara leva upp till hur de tänker att jag är. Hur man nu gör det. hur man nu gör något. Det återstår väl att se, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0