Idag är det åtminstone jul

Och jag har lämnat in min hemtentaaa! Den blev inte särskilt bra alls, men den hände åtminstone och att lämna in något i tid (med någon timmes marginal, no less) är ju nästan surrealism. Så det är vad jag gjort idag. Skrivit textanalys tills jag kräktes ungefär. Har också pratat med Linus om hjärnbilder med mera samt fått ett kort Plockahontas-besök. Där konstaterade jag att min missbrukarpersonlighet tar ut sin rätt (and it is not good) och att han har väldigt märkliga tankar. Det var ju inget nytt, men ändå. Så ja jag ville bara kika in och säga hej det är jul nu tydligen. jag är för, tror jag. Det mesta är jag åtminstone för. God natt, kära folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0