What's so amazing about really deep thoughts?

igår fortsatte bra tycker jag. Jag pratade med Hannah, aka min stalker (hon läste förra inlägget efter fyra minuter och kommenterade min facebookstatus efter en minut) om hur man pratar med sina barn, samtal jag kanske inte borde haft och lite allänna sexualitetsdiskussioner. Ungefär som vanligt, alltså. Hann också med att prata med Linus om en massa helt orimliga scenarion. Så var livet igår.
 
Idag debatterade vi språknormer i skolan. Det var fantastiskt! Jag argumenterade dramatiskt för båda sidor och pratade om hur ord smakar. Folk be like: oookaayy. Sen skrev jag projektplan med Saga och Rasmus, och de är awesome. Jag och Saga konstaterade att vi ska reclaima ordet "satmara" (istället för bitch) och hon var allmänt bra. Men nu kom Plockahontas hit (i tid! what?) så jag ska gå härifrån.

Kommentarer
Postat av: Blue

Det är bara för att jag är så förälskad i dig! Igen. Höhö. Nej usch. (No offense)

2015-12-09 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0