Jag gör mer på natten än på dagen

Sant. Inatt gjorde jag mer i min dröm än vad jag har gjort de tre senaste dagarna. Jag har nemligen inte gjort någonting whatsoever. Inte ens en semla har jag ätit. Jag har wasteat tid. Och vet ni vad? Jag älskar det! Det borde vara tråkigt, jag borde känna mig värdelös, men jag älskar det! Jag hatade verkligen universitetet (in case you couldn't tell), så det här är så himla bra. Och jag pluggar jag faktiskt...liite...så jag är inte bara ett waste of space? (Jo det är jag.) Men idag bokade vi vår englandsresa, som jag, mamma, pappa, Ia och Jonne ska åka på. Vi ska vandra. Jag är pepp, för jag tycker om att skriva låtar när jag går (se: paris) så det känns produktivt. Alltså jag är trött, förlåt, men det här blir ett jättekort och meningslöst inlägg god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0