Happy birthday cake to you!

Blue: För att du är märklig, uppenbarligen. Det är väl första gången du läser den, dessutom?
 
Jag skrev ett inlägg. Det är borta nu. Så vet ni vad? Jag tänker börja det här året med ett listinlägg och det finns absolut ingenting ni kan göra åt saken! Lista:
-Vi lagade nyårsmiddag i lägenheten. Bästa beslutet.
-Jag och Syster resiterade Majas alfabet som en del av ett samtal.
-Mamma sjöng rubriken. Fint.
-Vi såg fyrverkerier på stranden. Ändå bra.
-Den här dagen har varit hemsk hemsk hemsk hemsk. Eller kanske bara hemsk, jag vet inte.
-Nu ligger jag och fryser, äter mikropopcorn och lyssnar på crazy Town. Så just nu kan jag hantera allt.
-Välkommen 2015. Kul att ses.

Kommentarer
Postat av: Blue

Nej jag vet att jag har läst någon mer.

2015-01-02 @ 12:14:27
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0