En intellektuell hiss

Jag är så trött att det gör ont, men tänkte ändå blogga nu. För det ska man har jag hört.
 
Och det har hänt viktiga saker, för idag fick jag mina nycklaaaar! Jag har varit i min lägenhet och gått omkring och bara sett den. Katja, som jag köper den av, är för övrigt Amazing. Hon lämnade kvar en soffa och balkongmöbler och en mikro till mig! What. Hon hade dessutom ställt fram blommor och en lapp där hon skrev att hon hoppades att jag skulle trivas. hur söt? Så vi drack champagne, för det måste man, och funderade på hur vi ska inreda osv osv. Inflyttningsdatum är ännu inte satt, men plötsligt händer det!
 
Sen åkte vi och repade med jane bond. Vi testade många nya covers och det blir så braaaa! En av låtarna blev så snygg direkt att jag nästan fick en hjärtatack. Så peppad! Efter det gick jag in till stan för att träffa Olle, Robert och Annoushka. Vi åt god middag och pratade om många märkliga grejer. Rubriken är vad Olle trodde att Robert sa i något sammanhang, och alla enades om att den vann. "efterrätt är livets efterrätt" var också en kandidat. Vi gick omkring lite och när de åkt fortsatte jag och olle med det. Vänta, "de"...så kan jag ju inte säga? Ah well. Jag hade först ett samtal med Plockahontas, för det var viktigt, där jag fick höra att jag är som en innekatt. Vilket är väldigt sant. Kul också eftersom jag sa att Olle var en katt innan på kvällen. När jag lagt på hade jag och Olle ett väldigt bra samtal om viktiga saker. Han är bäst for the record. Ibland inser jag det. Men alltså jag är så trött. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0