Hjärnoperation är ingen promenad

Dagens rubrik signerad: Hannah. Så att alla vet.
 
Igår var jag på student. Shocker. Det var mina gudföräldrars dotter (min gudsyster? Huh?) som studentade och det var väl trevligt för henne. Jag umgicks med syster, Johanna kusin och hennes brittiske Will. Jag fick prata jättemycket engelska, så jag är nöjd. Sen kom jag hem och pratade med Hannah och sov och sånt.
 
Idag gigade jag i Malmö. Sådär som man uppenbarligen gör ibland. Till min hjälp hade jag Plockahontas och det måste jag säga for the record att jag är väldigt tacksam för. Egentligen skulle jag inte det, you see, men eftersom han var den bandmedlem som var upptagen på den minst exotiska platsen (Småland) åkte han hem och spelade med mig. Dessutom lärde han sig Paris idag så vi kunde spela den. What. Själva giget gick väl bra, trots brist på publik, so yay osv. Jag har sen varit hemma, solat, ätit och inte gjort så mycket i livet. Det här var ju ett spännande inlägg för er except no. Jag är inte ens deppig så jag har ingen ursäkt för att vara så tråkig på bloggen. Ibland är man väl det. God natt.

Kommentarer
Postat av: Blue

Två något intressanta saker:
1. I mobilversionen av blogg.se kan en se direkt hur längesen ett inlägg skrevs. Som på Twitter typ.
2. Jag läste detta inlägg 69 minuter efter att det skrevs. Är inte det lite stalker-aktigt?

2015-06-14 @ 00:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0