That hasn't happened for the longest time

Idag har jag haft huvudvärk som en anka. För såna har huvudvärk och ni vet om det. Jag har dock framför allt flippat the fuck ur över var jag ska bo egentligen och hur fan man vet sånt ens. Det gör man inte for the record. Innan dess flippade jag ur över mer välbekanta saker (aka: kryptiskt mush), men det har jag slutat med nu. Eller har jag? Rubriken säger: Nej. Rubriker har väl ingen talan, dock. De är ju bara text, och text har per definition ingen talan. Eh, säg det till alla kontrakt. De känner nog att de har talan i olika sammanhang. Men min rubrik är inget kontrakt, så min poäng kvarstår. Men ja detta var ju oerhört relevant, Jag tänkte ju blogga om min lägenhetspanik! Fast jag vet inte vad jag har att säga om just lägenhetspaniken. Den är bara där, ganska konstant. Fast föränderlig all the same. En sekund vet jag vad jag vill för att nästa vilja helt motsatt sak. Problemet är ju att jag inte litar på min "magkänsla" eller vad ma nsäger. Jag tror inte att den har något att komma med. Det är inte särskilt bra. Men ja...jag borde sova antar jag. Det borde jag nästan jämt när jag bloggar. Tänk, en gång i tiden skrev jag inlägg...på morgonen! Det var det sjukaste någonsin ändå. Vem var jag ens? Jag borde ha sovit istället känner jag. Speaking of which...hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0