De förtryckta tangodansarna (på circus)

(Skrivet igår, men då hade vi ingen ström.)
 

Igår var en ganska trevlig dag. Jag hade gruppdiskussioner om intressanta saker i skolan. Egentligen handlade de mest om berättande och sånt, men det blev ändå en del annat. Första timmen pratade vi mest om circus och död (och rubriken), och nästa timme pratade vi om gravida kvinnor och om man verkligen får/kan ljuga i en text. Jag var djupt emot ljug. Jag hatar ljug! Men det vet ni nog redan.

 

På kvällen tränade jag med Syster, vilket var en något märklig upplevelse så som nästan allt med min syster är. Sen skrev jag arbetsprover och tittade på dokumentärer om disociativ identitetsstörning. Det är det absolut mest fascinerande jag vet, tror jag. Eller åtminstone där någonstans. Idag har jag också skrivit, men det går väl lite sådär. Meh. Snart ska jag göra musikaliska saker, så det känns ju bra åtminstone. Det är tur för jag har ingen lust att vara här. Jag längtar hem som en seriös anka. Om nu såna längtar hem. Nu ska jag snart åka hursomhelst, så detta får redan vara slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0