I don't blame you much for wanting to be free

Jaha...nähä...vad pågår ens i mitt liv? känns som om jag kör i ilfart mot en vägg och bara är det här väggen? Nä ok den är där borta. Eller är den det? Ok that made no sense. Sorry.
 
Men igår var jag på after work hos mina föräldrar. Eller Before work för på måndag ska jag ju vara i skolan! Omg! Jag, Syster, Benjamin och mormor satt i olika hörn och kände oss lagom bortkomna. De andra drack vatten-öl och det var så orimligt, orimligt varmt. Jag träffade min lågstadiebästis föräldrar och plötsligt fick jag och pappa en bok av vår granne för att den handlade om nästan samma sak som min ej utgivna bok. Pretty. När folket hade gott åt vi pizza (med tonfisk, varför) och hallonmousse som mer var sorbet. Jag hade två glas vin framför mig samtidigt och det kan ju förklara att allt sen föll i bitar som det ofta gör. Jag vet inte. Jag bokade en taxi, jag fick ingen taxi, jag bröt ihop, jag åkte buss. Utmattningen, alltså. jag sjöng Kanye för att jag hickade ("hon slutar hicka då", sa mamma...då inser jag det konstiga i det) och sen följde en orolig natt. Uuuusch. Så nu ska jag iväg till nästa event i livet. Jag måste fan vila snart you guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0