Noll syn har pågått

Ronja: Jag vet inte, men det är väldigt fint. Och kanske sorgligt.
 
Det har inte hänt jättemycket i livet. Jag har gått vilse och skrämt upp en byggarbetare. Jag har kollat på vaskar och kranar och kakel och sånt. idag kom en ny badrumsmänniska och tittade. Innan personen kom sa jag "vad förvånade vi hade blivit om det var en kvinna!" literally två sekunder senare ringde det på dörren och var en kvinna. Wooohooo equality!
 
Jag har också trott att min telefon var sönder. Det var den också, på ett sätt, för den hittade på ett headset att använda. Som inte fanns! Så weird. Men när det lösts sig pratade jag länge med Christopher om förra inlägget, ärlighet, framtid och backstabbing. Och nu ska jag snart till skolan. Woohoo utbildning. Eler något. Nej. Just det, rubriken sa jag om en klädkass jag inte sett och sen tyckte jag att dokumentären om mig borde hetat så. Anyway. Skola var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0