Och när gitarren slutat spela och det blivit tyst

I onsdags kväll kom som sagt Christopher hit. Vi sov nästan direkt, vilket resulterade i en sån där period-natt. Som i att vi såg från 23-03 och sen från kanske 08-12 (11 för mig, och knappt ens det). Under mellanperioden hann vi prata om en massa orimligt viktiga och jobbiga saker. Samt nutella. Man blir hungrig på natten uppenbarligen.
 
När vi vaknat åkte vi till Staffanstorp och han bakade bröd. Som han tydligen gör? Jamen har jag sagt att han är ganska bra att ha eller? ;) under brödbakandet lyssnade vi på en massa musik och åt förfrukost (för jag höll på att svälta ihjäl). Efter att ha ätit av brödet och mycket mikrofonletande åkte vi för att lägga gitarrer till albumet! Det blev jättemycket dist och dramatik och så många omtagningar att jag knappt visste var jag skulle bli av. Vi tog en max-matpaus och jag lärde mig återigen att jag inte bör äta fort. Eller dricka fort. #SlowDrinker4Life. Nu kommer min taxi om sju minuter, så jag måste gå. Idag har ändå inte mycket hätn. många tankar efter nattsamtalet. Mycket som rörs upp. 2016. 2012. samma. "You're not free." no shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0