Föresatser för 2016

Jag tänkte för en gångs skull inte vara jättesen med de här. Förra årets var ju bara musikaliska, men i år tänkte jag ha några allmänna. Det blir kul för ingen.
 
Så, i år ska jag:
-Umgås med tjejer mer. Det är väldigt mycket icke-tjejer i mitt liv just nu. And I love them, but...yeah. Jag saknar tjejkompistimes. Så det ska jag göra.
-Dansa mer. Gjorde det en del i början av 2015 men sen stannade det upp.
-Göra saker jag måste. Typ diska och plugga. Tycker det är så fakking svårt.
-Göra det bästa albumet någonsin!
-Inte göra saker bara för att jag kan. Jag testade en massa saker 2015 som jag kanske inte ska fortsätta med.
-Få lite mer kontroll på mina språkbyten i olika situationer.
-Viktigast av allt: Låta mina känslor få finnas, goddammit. Speciellt de bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan träffa meej!

2016-01-09 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0