I don't love you but I always will

Shass: Jag ser fram emot din reaktion så sjukt mycket!
 
Lite civil wars i rubriken så här i juni. Det behöver vi. Men igår var jag på studentfest, och det var inte så deppigt som rubriken lät. En familjekompis studentade och vi kände nästan ingen, så familjen rävås höll oss för oss själva basically. Jag och Syster skvallrade om grundskolegrabbar (it's a thing now och hon såg flera på stan igår wtf) och bondade allmänt under kvällen. Vi hade det längsta skrattanfallet någonsin och jag önskar jag kunde förklara men det går inte. "Heavy", säger jag bara. Best. En trollkarl trollade och det var tortyr för mig, som det alltid är. Tårtan var värt det, dock. Jag älskar tårta. Jag älskar socker i allmänhet. Och gratis vin och mat och studentfester är ganska behändiga. och studentskan hade slutat vara en liten sak och blivit söt? Så konstigt. På vägen hem hade vi också en märklig diskussion om min utbildningar i en äggmetafor. "Du kan inte bara ha ett ägg i din korg!" sa Syster och sen pratade vi om hur det blir kaos om man har två ägg eftersom de slås sönder, att ett av mina är scrambled, att det kokta ägget är stekt osv osv. Bästa. Fast jag trodde att jag hade drömt det. Sjukt förvirrande uppvaknande idag. Nu är jag på väg till nästa fest, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0