I don't think you understand

Rubriken är en låtrad, så ni vet. Det är inte bara ett...random statement. Även om det ser ut så.
 
Idag har mest inget hänt. Känns som om jag halvsov nästan hela dagen. Mådde illa, läste, inte mycket mer. Men sen handlade jag med pappa och det slutade med att jag åt middag med honom och mamma. Vi såg Sveriges mästerkock (mush mush mush! bästa signaturen) och sen åkte jag hem. Väl hemma pratade jag med Christopher om stalkers, hiphip och varför man ska kalla affärer "superstore".
 
I övrigt tänker jag på detta: Förväntningar. Att både det bra och det dåliga man upplevt lär en hur allt ska vara. Att det inte bara är jag som har märkliga förväntningar. Att alla kanske har det. och om jag bara hade kunnat tänka mer hade det kanske bara gått förbi, men det går alltså inte. Så jag tänker på allt gammalt vi har. hur alla har lärt sig fel. Det tycker jag verkligen inte om, så ni vet. Jag tycker inte om att vara fel person på helt rätt plats, och att överanalysera så förbannat hela jävla tiden. Goddamn. Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0