Just ask the lonely

Hej hej undrar ni vad jag har gjort sen sist? Vilken tur, för nu får ni veta det:
-Jag har predikat så dramatiskt att jag undrade om jag borde bli prest. Ska inte det.
-Jag har skrämt upp ett helt café. Tror jag. Mest genom att prata om hur sämst alla är.
-Jag har kramats med Christopher. Det måste man få göra. Eller man och man. Bara jag helst.
-Jag har försökt diskutera feminism med honom. Why did I do that? Jag har ingen aning...
-Jag har gjort supercoola chokladbollar med pappa! De innehöll saker som daimkulor, polly ("chokladpollar!") och nutella. Inte samtidigt ofc.
-Jag och mamma har trott att marina and the Diamonds sjöng om "chasing Daim". Det var time. Men hon borde sjungit om Daim.
-Jag har lyssnat på talking the charts hela kvällen. Jag ska vara gäst där. Det har jag bestämt. Jag ska klara det.
-You guys jag måste få prata mer om popmusik! Det gör ont att inte få det.
-Men nu tänker jag snart gå och lägga mig. Bleeeeh sömn är nice. Speciellt när man inte vaknar en gång i timmen för att man 1) har en mardröm, 2) måste vända på en snarkande Christopher (no offence Honey jag är inte bättre själv) eller 3) bara vaknar och undrar vad som pågår. Jag kommer säkert uppleva både 3 och 1 inatt också. Det blir kul! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0