I know you want it in the worst way

Robert: Tänkte väl att du skulle förstå. Tror du skulle kunna om du försökte ändå.
 
Livet är bra nu kan jag meddela. Igår var det vår, bara en sån sak! Jag och Filippa satt och åt glass på en bänk i solen, i t-shirt, lika magiskt varje år! Ursäkta okaraktäristisk pepp. Jag var orimligt rude när vi köpte glassen, eftersom jag höll på att dö av törst, så när vi skulle gå utan att ha köpt cola sa jag "men vill du att jag ska dö eller?" bra Emma. Vi solade och pratade om Filippas Italien-resa, de konstiga människorna som gick förbi, hur naturen inte funkar med oss, konstiga saker man gör man när man är kär och varför jag är trött på manlighet. För det är jag. Blärk. Men dagen var bra! På bussen hamnade jag dessutom i en politisk diskussion med en full man som...inte var rasistisk! Den ni!
 
Idag har jag varit hos Syster. Vi skulle skriva, var det tänkt, och det gjorde vi också ett tag. Men sen blev det mer att vi åt soppa, klagade på att livet sög, lyssnade på skånsk musik, klagade på att livet sög, sjöng och klagade på att livet sög. Det var mest Syster som klagade, men hon är väldigt söt och rolig när hon klagar så det gör inget. Älskar min syster så ni inte glömmer. Sen har jag handlat med mamma, datorat, chillat, kroppshatat och haft det lagom bra. Standard i livet. Rubriken är för övrigt ganska underlig, för den betyder inget. Eller gör den? Det är faktiskt lite oklart men ingen bryr sig. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså emma du är så bra. godnatt, sov gott!

2017-04-05 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0