I'm a motherfucking woman baby that's right

Ni har väl inte missat att det här är the sommar of manshat för mig? Eller ok kanske mer manströtthet. De är så joooobbiga. Den enda man jag helt släpper in klättrar just nu runt på mig och leker omväxlande med mitt halsband och min hörlurssladd.Fast nu går han, tror jag. jag blev väl störig när jag började blogga. Förlåt Josef <3 du ska snart få middag ok? Lovar.
 
Igår kom Laura hit och vi delade en flaska vin, beställde pizza efter en massa om och men (en restaurang var stängd och en nekade vår beställning, eh va?) och pratade om allt möjligt. vi bondade om just manströtthet (ibland är man trött på kvinnor också, det är inget konstigt) och hur gott tsatsiki är och allt möjligt. Så chill och mysigt, verkligen. Sen fick jag en massa kvällsångest och flippade ur, men syster räddade mig med massa sms med förslag på distraktioner. Så sjukt bäst hon är. Sen idag har jag och Josef haft en mysdag delux och han har inte varit särskilt psykoskattig alls och vi har bara chillat och sovit bredvid/på varandra (han på mig, ej tvärtom obs) och mått bra. Eller han kanske har sjuk kattångest fan vet jag. Men det ser inte ut så. Han pinglar loss, alltså går, i rummet nu. Jag är on the balkong med sol och grejer. Jag älskaaar sol. Om ni mot förmodan hade missat det, alltså. Nu ska jag väl fortsätta med det samt äta middag. undrar vad det ska bli? ingen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0