hoppla och galopp, vi har vunnit!

God afton från mig i mitt chips- och julmustpalats!
Rubriken idag kommer från amk morgon, som jag just nu lyssnar på. En alternativ rubrik är även "tigrar av sniglar och juveler av grus", sagt om fotbollsspelare och vm i ryssland. Det är den riktiga rubriken också. Men jaha jaha, snart är det jul och jag och pappa har julhandlat loss. Eller ja det var mest han. Jag fick lära mig att diabetiker kan äta nutella (hur är det möjligt?) och vi köpte allt man kunde tänkas behöva på julbord och lillejul och annat. Här har också varit en elektriker, så jag är en milimeter närmare att ha en spis i mitt kök. Ge mig en spis, snälla! Och en ugn! En ugn räcker tbh. Bara...något! Men ja...vad hände mer? Jag var på lss och träffade filippas vikarie. Hon kändes blyg, lite spontant, men jag hoppas att hon blir mindre blyg sen. Det var dessvärre allt jag hade idag, men ni fick ju i alla fall höra om galopper och tigrar av sniglar! Det var väl kul för er, små läsare? Gud jag är legit Sveriges sämsta bloggare, åtminstone av de som bloggar ofta. ändå har jag typ fem läsare! (vaaarföööör) fuck it nu går jag och lägger mig. Eller jag ska dricka upp musten först. Man måste ju för fan prioritera! (viktig referens, det där sista.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0