Familjen rädisas rafflande äventyr

Igår, när Christopher gått och vi pratat igenom en massa saker, åkte jag till stan och träffade Olle. Vi gick till surf shack och vi pratade om rubriken, eftersom han undrade var horse raddish var (pepparrot tydligen, fast jag stavade fel) var en rädisa eller inte. Vi åt vår mat, Olle drack milkshake med jack Daniels i (ändå gott) och vi jämförde nyår och pratade. Sen åkte vi hem till mig och drack både aurora-vin (såklart) och fjortis-bubbelvin. Vi pratade om viktiga saker, förvånade oss som vanligt över att han är frisk (friiisk! sjukaste!) och inga ämnen var tabu. Det tycker jag om med honom. Det bara flyter, alltid, oavsett hur jag mår egentligen.
 
idag har jag och mamma äntligen rensat i garderoben! Eller lådorna men ja. Alla fula jagharhaftdemsenfemmankläder och alldelesförsmåkläder försvann ur min åsyn och jag kände mig som en tjock äcklig blobb men det är ok för nu har jag bara kläder som passar. Sen repade jane Bond och planerade för framtiden och det var fint. jag spelade keyboard och det gick nästan bra. hej jag försöker blogga här men det krypkrälar loss i bröstet så jag lägger ner det här projektet. Tänker lite snabbt på emma för exakt fem år sen och hur meningslöst det var i helheten. inte så särskilt monumentalt som jag trodde. Fast det är ju inte sant. ingen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0