I am leaving I am leaving But the fighter still remains

idag hände detta sjuka: jag köpte skor! Frivilligt! Jag hatar att köpa skor mer än mycket, men idag var det rätt kul faktiskt. Fast de flesta var tighta på överfoten. Det är tydligen mode nu? Jävla smalfotingar. Men jag hittade otighta skor, som i och för sig hade en vass kant, men de blir mjukare hävtar mamma. Och de var på rea! Jag gillar rea, speciellt som jag gör av med en miljon pengar lately. Vilket är helt ok för snaaart får jag pengar! Wiiii! På tal om att göra av med pengar köpte jag inte bara skor, utom också en festtröja...i sammet! Jag älskälskar sammet visste ni det? Nej antagligen hade ni inte en aning, men så glad jag är för detta! Ska jag bli modebloggare? Finns ens det fortfarande? Det är väl mode-instagrammare numera. Fuck instagram.
 
Ikväll har jag också pratat med Onna, vilket var länge sen! Vi pratade om huruvida jag kan få ett jobb, problemet med att aldrig få feber, hur man ska välja vad man ska äta, att råka halka in på räkmackor (och att de bara dyker upp samt hur kladdigt och märkligt det måste bli då), sovmänniskor (=såna man sover med) och att vad som helst kan hända i mitt liv. Jag fick ropa "varför tror du att jag ska gå i terapiiii?" ett par gånger och vi skrattade mycket. onna är fan bra, you guys. Sen mådde jag väl lite disktrasigt, men nu ska jag sova. Det gillar jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0