And california never felt like home to me...

God eftermiddag! Är det eftermiddag? I have no idea. Jag tänkte mest kika in och säga hej, så ni inte saknar mig allt för mycket.
 
Igår var den stora händelsen att åka till mormor och skriva. Och träffa Josef! Ja, han hänger hos mormor just nu, det makar sense för oss och är inget konstigt. Det blev dock lite kaos, för billy (familjekatten) kom och knackade på hos mormor och josef och billy ska inteinteitne träffas. Det blev ytterst spännande och grannar blev inblandade och allt. Men jag skrev en massa om hundar och middagar och grejer, och vi åt middag och det var väldigt mysigt. Hon hade köpt polly till mig och allt var lugnt och bra fast kallt som fan i helvete. Och supersnart måste jag gå ut i de tkalla vädret för att ha handledning. Meh. men handledning är ju peppigt, så. Hejdå igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0