and you desided purple just wasn't for you

Hej och hå, här är jag mina små. Jag ligger i min säng som en säck potatis (inte för att potatis brukar befinna sig just i min säng) och josef ligger vid mitt ben. Eller Jossan/Josse, som mormor har börjat säga. Fan, min musplatta har gått igång helt av sin egen vilja. Den fucking stör mitt flow. Men ja, idag har vatt en dag va. På den har jag varit himma och skrivit på boken. Skrev om de första fyra kapitlen, eller ändrade i dem kanske jag ska säga. Men det kändes Amazing! Jag och mamma hann också baka smuldegskakor (<3) och jag glömde en hel tekopp och livet var mysigt. älskar att jobba himma när det faktiskt går!
 
På kvällen kom Anna H hit. Hon hade med sig pizza, vilket var det bästa som kunde ha hänt för jag höll på att dö av ren hunger. Så vi åt ytterst andäktigt och sen drack vi "julia" (ett sorts bubbel, ej en synthsak) och lyssnade på norrländsk musik. Fast ibland kuppade jag med litta Nashville eller låten om lund. den sistnämnda fick en myyyyycket lång analys. Vi pratade om töntar på instagram, arton-åringar i fel sammanhang, folk som skäller ut personal och en massa annat. Det var mysigt och lagom och jag är trött som en liden anka så jag kanske ska sova nu ja. Det blir nog min bebbe-pojkflicka glad över i alla fall. Hen ligger här och surar varje gång jag rör mig. Sötunge. Det känns som om det finns nåt mer jag borde berätta om mitt lilla liv? Hmm, jo kanske, fast inte just nu. För nu ska jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0