Gift dig aldrig, skilj dig aldrig och bli aldrig fotograf

Shass: Tack!
 
Hej från balkongen! Det är sjukt varmt idag ifall någon undrar. Det undrade ingen. Men jag har viktigare saker att berätta, nemligen: Lilla kom in på musikhögskolan! Iiii! Hon blir kvar i Skåååneeee! Skål för allt! Och igår var jag och min familj på mejeriet och quizade! Vi fick ett bord (!) och köpte lite dryck, och folk fick kommentera mitt hår. Syster prankade mig genom att säga "har du inte borstat håret eller?" och sen sa hon helt ärligt "jaha, skulle hela vara lila? Det...gick ju inte så bra." Snällt och så. Vi beställde mat under mycket förvirring och peppade lägenheter och hundvalpar och annat trams vi inte ska skaffa oss, innan quizet började. Då kunde jag nästan inget, men vi lyckades skrapa ihop en massa poäng ändå, mest för att andra kunde grejer. Jag kunde typ...Kicki Bettan och Lotta. Rimligt. Dock kunde jag inte tjuvjakt, vilket gjorde mig ledsen. Musikfrågor ska jag ju kunna! Resten var inte särskilt intressant, men ändå viktigt att quiza. Det är tradition ju! Och idag har jag mest sovit jättemycket och chillat och haft det bra, och snart händer väl grejer antar jag. Och ja, rubriken är sagd av Rosas mamma. Tyckte det var vettig visdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0